středa 12. prosince 2012

Love Cult - Fingers Crossed (Public Information)



„To je tryzna za Putina?“, popíchl mě na adresu novinky Fingers Crossed můj otec.
„Ne, Dead Can Dance na pohřbu Stalina“ odvětil jsem „vtipně“ zase já.
Ale ona to zase taková sranda není. Spící (na sklonku roku ´89 převlečené) buňky vláčí tento stát už třiadvacet let a ty skalní steelmany nám teď chtějí  nahnat do šmoulých gulagů. Takže tryzna vlasně tak trochu ano, i když temně klaustrofobní atmosféra ruského (Republika Karélie) dua LOV3CULT mě už paralyzovala předloni v Kutné Hoře (Creepy Teepee). Tehdy Anya Kuts (autorka obalu) s Ivanem Afanasyevem nabízeli řadu cd-r a kazet ze svého společného labelu Full Of Nothing, na které zaznamenávají své nahrávky už celé tři roky. Po značkách jako BraveMysteries, Stunned, Blackest Rainbow nebo Existential Cloth, nyní Rusáci (figurují také v souboru NovoeTsarstvo) postoupili do vinylové ligy, kde kopou za londýnské Public Information. Ne hroby, ale skvěle matoucí směs jemných vokálů, melodií a pomalu plynoucího drone neklidu. JO!

A1. Inhale
A2. Wall Rug
A3. Kantele
A4. Backslide
A5. Fingers Crossed

B1. Lulling Demons to Sleep
B2. Knowledge
B3. Palinode
B4. Place to Get Lost In




Žádné komentáře: