neděle 27. listopadu 2011

The New Lines – All That We See And Seem (The Great Pop Supplement)



Opomeneme-li díky Au zatížení letu neschopné Slavíky a jim příbuzné mimozemšťany, lze najít aktuální hudební dění pouze mezi dvěma základními póly. Tím prvním je oblast s pod původními jmény i více jak půl století přežívajících interpretů a kapel a pak část, kde umělec dokáže během jednoho večera představit i tři své naprosto rozdílné projekty. Pochopitelně že s odlišnými názvy. Hewson Chen je tak někde na rovníku. V New Jersey usazený skladatel, kytarista a zpěvák vynikajících The New Lines začínal na sklonku devadesátých let v indie-electro-rockových Alsace Lorraine a Vitesse (Darla Records), ze kterých před třemi roky vzešel šestičlenný soubor, působící oficiálně jako trio (Rene Dennis – kl, Michael Donofrio - bicí). Debutovali v lednu 2010 pro francouzský net-label beko, s volným Ivy King lákali posluchače na jejich čerstvě zřízené stránky bandcamp a až letos v létě zaznamenali skladby Please Fall In Love / A Lonely Industry a Off Axis (split s Still Corners) na sedmipalce. Koncem října se objevila další volně dostupná The Phylactery of a Spring Street Malkontent, přinášející s sebou navíc konkrétnější datum ohledně vydání dlouhohrajícího 12“. A tak se zrodila All That We See And Seem. Geniální fúze, resp. infúze, jemně tlačící do vašich žil snivě kytarovou historii a další iontové roztoky. Přípravky (300 ks), vyvolávající mj. flashbacky nepilotovaných družic (A7) a vylodění v Normandii (B6). To vše na prestižní klinice Dominica Martina The Great Pop Suplement!

A1. The Convenience of Numbers
A2. The Grim Smile of the Five Towns
A3. Incidental 93
A4. Strain Theory
A5. The Year of the Nines
A6. Incidental 121
A7. Voyager Program 1977

B1. All That We See and Seem
B2. A Hunter's Penance
B3. Incidental 34
B4. A Structure of Repeated Displacements
B5. Identity and Non-Identity
B6. The Falaise Gap
B7. Buildings to Photograph

The New Lines - Voyager Program 1977 from The New Lines on Vimeo.



The New Lines - Off Axis from The New Lines on Vimeo.

Žádné komentáře: