pondělí 25. dubna 2011

Smith Westerns – Dye It Blonde (Weird World / Fat Possum Records)



Milá Katko,
tak co děláš – jak se máš. Chodíš ještě s tím klukem co vypadá jako ten zpěvák od Sunshinů? Jestli si dobře vzpomínám, tak jsme se viděly naposledy před Vánocemi v Arše, kam si mě vytáhla na ty Tvoje miláčky MGMT. A právě proto Ti teď vůbec píšu. Jak tam totiž hrála ta předkapela z Chicaga Smith Westerns, tak jsem se do nich úplně udělala. Teda abys pochopila, spíš se u nich dělám každej den. Brácha mi z Ameriky poslal k narozkám jejich druhou, v lednu vydanou desku Dye It Blonde (Fat Possum Records), která se má tady taky objevit díky Weird World Records. Hraje mi fakt od rána do večera, až naši už úplně šílej. Táta říkal, že mu připomínaj nějáký anglický Suede a Stereophonics a dědovi dokonce ty známý The Beatles. Fakt, dej si je taky a možná zapomeneš i na ty MGMT. Fakt hustě krásný klucí. Před třemi lety tu kapelu založili bráchové Culen (zp, kyt.) a Cameron (bas.) Omoriovi a dnes je jako oficiální člen ještě doplňuje kytarista Max Kakacek, na koncertech (The Vaccines, Yeasayer, Wilco) dále bubeník Hal a Z Dog. Jejich dva roky starý bezejmenný album od HoZac Records jsem sice neslyšela, ale takhle geniální určitě být nemohlo. Možná i díky Chrisovi Coadymu, kterej „udělal“ třeba YYY, Zola Jesus, Cold Cave, Beach House, nebo TV on the Radio. Fakt SUPER.
Jinak u nás skoro nic novýho, jenom ségru vylili i s jejím učitelem ze školy, mě naopak na gympl přijali, takže teď bychom se v Praze zase mohly vídávat častěji. Pozdravuj partičku a určitě napiš, jak se Ti ty Smith Westerns líběj a třeba taky pošli nějakej tip pro opuštěnou holku z vesnice.

Pac a pusu
posílá

Sabrina


01. Weekend (3:22)
02. Still New (4:12)
03. Imagine Pt. 3 (3:34)
04. All Die Young (3:47)
05. Fallen in Love (2:30)
06. End of the Night (3:26)
07. Only One (3:24)
08. Smile (4:11)
09. Dance Away (2:46)
10. Dye the World (4:10)



Žádné komentáře: